Zahvalnica

Tek toliko, da se ne zaboravi:

Predrag Andonov sa porodicom, dodeljuje ovu

Z A H V A L N I C U

  • svim političarima, koji su bili, ili su sada na vlasti na svim nivoima
  • sudovima i sudijama
  • inspekcijama i inspektorima svih vrsta
  • bankarima (banksterima)
  • tajkunima i modernim spahijama
  • ______________________________ (dopisati po želji)

Zato što su nas vrlo uspešno vratili u XVIII vek bez vremeplova.

O b r a z l o ž e nj e

Gore pobrojani su svojim uspešnim delovanjem uspeli da:

  1. dobijem infarkt i visok pritisak, koji lečim najjeftinijim lekovima
  2. me silom pošalju u rat, koji i nije bio moj, a da to evidentiraju kao vojnu vežbu
  3. mi otmu 4 godine života i rada (nikad plaćeno)
  4. me nateraju da iz ishrane izbacim: mleko i mlečne proizvode (ako, možda imaju aflatoksina), meso i mesne prerađevine (sumnjivog su kvaliteta), slatkiše i grickalice (štetni su u mojim godinama), voće (ko zna čime je tretirano)…
  5. me nateraju da više ne kupujem novine, časopise, knjige i ne idem u pozorište ili na koncerte (bar se manje nerviram)
  6. se odreknem auta (bar mi glava nije u torbi)
  7. upotrebu sredstava za higijenu smanjim na minimum (sumnjiva je ta hemija)
  8. uskoro ostanem bez struje, vode i telefona (gas mi je davno isključen), a možda i bez stana (sve su to sumnjive civilizacijske tekovine)
  9. ostanem bez posla u 57-oj godini sa uvredljivom otpremninom (300 evrića po godini staža je san snova, a i šta bih sa tolikim parama)
  10. mi se život smuči (ali ne toliko, koliko bi oni voleli)
  11. postignu još mnogo stvari na korist svoju (našu štetu niko ne broji – kolateralna šteta)

Predrag Andonov
N E S A L O M I V I

Leave a Reply

